Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/evlogon/U1D1X80Z/htdocs/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/evlogon/U1D1X80Z/htdocs/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/evlogon/U1D1X80Z/htdocs/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3706
Μήπως το παιδί μου χρειάζεται Λογοθεραπεία; – Evlogon
Τι θα γινόταν αν στα δέντρα μεγάλωναν γλειφιτζούρια αντί για φρούτα;
May 11, 2018
Το παιδί μου παρουσιάζει ωτίτιδα. Θα επηρεάσει την γλωσσική του ανάπτυξη;
May 11, 2018

Μήπως το παιδί μου χρειάζεται Λογοθεραπεία;

Τα πιο κάτω σημεία είναι ορισμένες ενδείξεις δυσκολιών στο λόγο την ομιλία και την επικοινωνία. Εάν παρατηρείται ότι το παιδί σας παρουσιάζει έστω και ένα από τα πιο κάτω χαρακτηριστικά μην διστάσετε να αποταθείτε για μια Λογοπαθολογική αξιολόγηση. Κρατήστε στο μυαλό σας ότι όλες οι δυσκολίες αντιμετωπίζονται ευκολότερα και αποτελεσματικότερα όταν αυτό γίνει έγκαιρα.

Το παιδί:

  • δεν κατανοεί πάντα αυτό που του λέτε, δεν ανταποκρίνεται κατάλληλα σε απλές εντολές και φαίνεται να μην επικοινωνεί μαζί σας.
  • Δυσνόητη ομιλία. Δεν γίνεται κατανοητό από άγνωστα άτομα παρά μόνο από εσάς.
  • δεν έχει λεξιλόγιο το ίδιο πλούσιο με άλλα παιδιά της ηλικίας του και χρησιμοποιεί μια «λέξη» για πολλά διαφορετικά πράγματα.
  • φαίνεται να μη επικοινωνεί με το περιβάλλον και δεν αντιδρά σε ήχους.
  • κάνει στερεότυπες, μονότονες και επαναλαμβανόμενες κινήσεις του σώματος, των άκρων ή του κεφαλιού. Δεν σας κοιτά στα μάτια και δεν παίζει μαζί σας.
  • η ομιλία του αρκετές φορές δεν σχετίζεται με τη συζήτηση ή με τις ερωτήσεις που του κάνετε.
  • δυσκολεύεται στο ξεκίνημα της ομιλίας, κολλάει στον πρώτο φθόγγο της λέξης ή επαναλαμβάνει πολλές φορές την πρώτη συλλαβή.
  • έχει δυσκολίες στην ανάγνωση και στη γραφή.
  • παρουσιάζει προβλήματα στη κατάποση και στην διαχείριση τροφών